הסיפור שלנו

הסיפור שלנו

הסיפור של Mooncup הוא סיפור של תשוקה, נחישות, כוחו של פרסום מפה לאוזן וגם מזל: מתקופה רחוקה שבה רעיונות מהפכניים עדיין הפכו לוויראליים בעולם האמיתי, בזמן אמת…

הכל התחיל בשנת 1999, כאשר רוכבת אופניים אחת משתפת את הסוד השמור היטב של גביעונית רב פעמית עם רוכבת אחרת ברכיבה המונית בבריטניה.  הגביעוניות המוקדמות היו עשויות מגומי קשיח, שהיה קשה להשיגו והיה מיועד באופן מוחלט להרפתקניות.

בשנת 2000 פגשה איילין (רוכבת האופניים השנייה מתחילת הסיפור) את סו שטיילה ברחבי אוסטרליה עם בעלה, בתה הקטנה, דלי וסט של חיתולים רב פעמיים.  איילין שיתפה את סו ב”סוד” הגביעונית.  היתרונות הסביבתיים והפרקטיים של הגביעונית הרב פעמית התאימו מאוד לסו.  הסוד נחת בידיים הנכונות. סו ואיילין מצאו את עצמן חברות לכל החיים ועם מטרה שעבורה הן בסופו של דבר עבדו יחד.

עם שובה לבריטניה, סו החלה למכור כוסית גומי מיובאת לחברות ולחברות של חברות, והבינה במהרה שהיא לא היחידה שמוכנה למוצר היגיינה טוב יותר.

כאשר חברות דיווחו על אי נוחות מסוימת ועל סימפטומים של אלרגיה ללטקס, סו הבינה שכוסית הגומי אינה הפיתרון המושלם.  ילדותה עם אב יזם העניקה לה את ניצוץ החדשנות שלה. לאחר מחקר מקיף היא הצליחה למצוא אלטרנטיבה היפואלרגנית, סיליקון רפואי. ובאביב 2002 נולדה ®Mooncup, גביעונית הסיליקון הרב פעמית הראשונה בעולם.

כיום, Mooncup זמין בלמעלה מ-50 מדינות ברחבי העולם ו-Mooncup Ltd ממשיכה להיות חלוצה כעסק בבעלות העובדים עם צוות מסור הולך וגדל.  למרבה המזל, גביעונית Mooncup כבר אינה נשמרת בסוד, כשמיליונים מאיתנו חופשיות משימוש בטמפונים ותחבושות. משתמשות Mooncup ממשיכות להפיץ את הבשורה: נראה שפרסום מפה לאוזן עובד היטב אצלנו – במיוחד כשיש לנו סיפור משנה חיים לספר!

הנה כמה מרגעי המפתח בסיפור על העסק:

mooncup בישראל

חברת אורגניקזון הינה המשווקת הבלעדית של Mooncup בישראל, הוקמה בשנת 2008 במטרה להנגיש לשוק הישראלי מותגים אורגניים, טבעיים, טבעוניים, איכותיים וידידותיים לגוף, לסביבה ולבעלי החיים תוך שמירה על עקרונות אקולוגיים וחברתיים.
את החברה הקימה שרונה כאשר חיפשה אלטרנטיבות אקולוגיות וטבעיות של מוצרים עבור משפחתה.
אורגניקזון יש מגוון של מוצרי צריכה יומיומיים ואפקטיביים ש”חושבים” ירוק, כלומר, מוצרי צריכה שתוכננו גם במושגי בריאות האדם וגם במושגי שמירה על הסביבה כך שטביעת הרגל האקולוגית שלהם תהייה נמוכה  עם מינימום זיהום ואשפה – לכן הוספת המותג mooncup למגוון הייתה ההחלטה הכי טבעית.

היום, בשנת 2021 החזון של אורגניקזון התממש ומגוון המותגים מצמצמים את טביעת הרגל האקולוגית ועומדים בקריטריונים של:

Zero Waste / רכיבים אורגניים / חד פעמיים מתכלים / ממוחזרים ומתמחזרים מיוצרים באנרגיות חלופיות ומתחדשות ואינם מכילים חומרים המזיקים לסביבה.

ניתן למצוא את המותגים של אורגניקזון במעל 500 חנויות ונקודות מכירה ברחבי הארץ ברשתות הטבע: ניצת הדובדבן, שופרסל גרין, אניס, טבע קסטל, עדן טבע מרקט, בתי טבע, בתי מרקחת נבחרים וכן לרכוש אותם באתר האינטרנט של החברה שנקרא “בשבילנו”.

שרונה רומנו לזר מייסדת ומנכ”לית חברת אורגניקזון, בעלת תואר שני במנהל עסקים, המכללה למנהל.
20 שנות ניסיון בתפקידי ניהול ושיווק בכירים (ניופארם, קליניק מבית אסתי לאודר, ג’ק קובה). נשואה ואם לשלוש בנות. צמחונית משנת 1984 וצרכנית אורגנית ואקולוגית.
משפט לחיים: “? Celebrating life”