שאלות נפוצות

האם בטוח להשתמש ב-MOONCUP יחד עם התקן תוך רחמי לא הורמונלי (IUD) או התקן תוך רחמי הורמונלי (IUS) (סליל)?

האם בטוח להשתמש ב-MOONCUP יחד עם התקן תוך רחמי לא הורמונלי (IUD) או התקן תוך רחמי הורמונלי (IUS) (סליל)?

אנו יודעים שישנן משתמשות ב-®Mooncup שמשתמשות בו בשמחה לצד IUS/IUD, עם זאת היו מקרים שבהם IUD/IUS זז ממקומו בעקבות השימוש בהם יחד.  מצב זה יכול לנבוע מגורמים אנטומיים (למשל צוואר רחם נמוך), בעיות בשימוש (למשל, מיקום ה-Mooncup גבוה מדי) או פשוט כתוצאה מכך שה-IUD/IUS נדחה באופן טבעי על ידי הגוף. באחד לעשרים מקרים תהיה דחייה של IUD/IUS, בעיקר ב-3 החודשים הראשונים  לאחר הכנסתו. דבר זה  מתרחש בתדירות גבוהה ביותר במהלך ימי הווסת.

אם את משתמשת בגביעונית Mooncup לצד IUD/IUS, בדקי שאת עדיין יכולה להרגיש את החוטים של ה-IUD/IUS  לאחר כל מחזור.  אם אינך יכולה לחוש אותם או שאת חושבת שה-IUD/IUS שלך זז או גורם/גרם לך לכאבים, השתמשי באמצעי מניעה אחר כמו קונדום עד שרופא או איש מקצוע רפואי יבדוק את ה-IUD/IUS.

אם את שוקלת להשתמש  בגביעונית Mooncup לצד IUD/IUS, התייעצי תחילה עם הרופא שלך, עם הטכנאי או עם הגניקולוג.  אם תרצי לקחת איתך מדריך שימוש של ®Mooncup לפגישת הייעוץ אנא  צרי עימנו קשר.

 

קחי בחשבון את המידע הבא:

 

  • תמיד צריך להיות  מרווח בין ה-Mooncup לצוואר הרחם. אם יש לך צוואר רחם נמוך יתכן שלא יישאר ל-Mooncup מספיק מרווח להתמקם בבטחה ולעבוד ביעילות לצד IUD/IUS. ‏
  • ה-Mooncup מעוצב כך שימוקם במיקום הנמוך ביותר האפשרי בנרתיק וייצור אטימה קלה עם דפנות הנרתיק קראי עוד על מיקום ה-Mooncup‏.
  • חשוב לשחרר את האטימה לפני הוצאת ה-Mooncup.

 

Want to hear from us? Sign up to our newsletter