שאלות נפוצות

מדוע לא שמעתי על MOONCUP?

אנחנו עסק קטן וערכי המייצר מוצר שהוא רכישה חד פעמית, ולכן פרסום (בוודאי בסדר הגודל של רוב מסעות הפרסום למוצרי היגיינה חד-פעמיים) נוטה להיות יקר מבחינתנו.  הפרסום לעתים קרובות הוא משימה יצירתית למדי עבורנו.

פרסום MOONCUP

מאז 2010 אנו עובדים עם משרד הפרסום סנט לוק כדי ליצור קמפיינים מעוררי פרובוקציה שגורמים לאנשים לחשוב ולדבר על מחזור – אחד הטאבואים האחרונים שנשארו.  (מידע נוסף על העבודה של Mooncup  עם סנט לוק ניתן למצוא כאן).

MOONCUP בבתי ספר

אנו עובדים גם עם הרבה אחיות בית ספר כדי לעורר מודעות לגבי גביעונית Mooncup כאפשרות עבור נערות. בבריטניה, חולק לאחרונה עלון האגודה לתכנון משפחה בבתי ספר, בו הזכירו במהלך “שיחות על מחזור” את הגביעונית כאפשרות לשימוש, כך שהעבודה שלנו חודרת פנימה… לאט אבל בטוח.

MOONCUP בעיתונות והמלצות מפה לאוזן

סיקור מקוון, כמו גם סיקור בעיתונים, במגזינים, ברדיו ובטלוויזיה השפיעו מאוד על פרסום Mooncup. תמיד נהדר גם לנהל שיחות פנים אל פנים  על Mooncup –  בכנסים רפואיים, בתי ספר, תכניות בריאות ופסטיבלים. וכמובן, הקידום הטוב ביותר תמיד היה המלצות מפה לאוזן, החל מבלוגים ועד לשיחה בין חברות – אנו שולחים עלונים וסטיקרים  למשתמשות Mooncup שיספרו לאחרות על הגביעונית שלנו.

MOONCUP במדיה החברתית

עמוד הפייסבוק  של Mooncup וגם @mooncupltd בטוויטר הם אמצעים נהדרים למעורבות בכל תכנית שנוציא לפועל.

למידע נוסף על הדרך בה את יכולה לספר לעולם על Mooncup (כולל איך לקבל סטיקרים ועלונים), עייני בסעיף הפיצי את הבשורה.

Want to hear from us? Sign up to our newsletter